15 Ocak 2013 Salı

Hos geldin 2013

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!

biraz gec oldu evet biluyorum ama.. bir sure bazi nedenlerden dolayi hem netten, hem ceviriden, hem blogdan, bazende kendimden uzak kaldigim icin, anca gelebildim :P

onceki blogumu buraya tasidim sevgili, seker kiz @Glikoza sayesinde, biraz kurcaladik falan, daha yapim asamasinda diyelim, ama en azindan artik biraz buralarda da tanikilirim diye dusunuyorum, hadi bakalim :)

2012 kurs bakimindan verimli bir seneydi benim icin, fotograf kursuna, Osmanlica'ya giris kursuna ve Turk islam sanatlari olarak da bilinen, Ebru ve Tezhibe de basladim... asamalarini artik bu blogda paylasmayi dusunuyorum.. Resimde goruldugu gibi yavastan artik fircaya alismaya basladik ve kucuk "şems" motiflerini cizmeye basladik..

simdilik bu kadar :)

Bu arada, hayatimin hala bir sekilde Hollanda'ya bagli oldugunu bilmek cok hos.. kullandigimiz guaj boya Talens marka, ve Talens'de bir NL markasi, ustunde "plakaatverf" yazisini gorunce bosuna sasirmisim :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder